Monday, December 24, 2012

Back! / De tornada!

Takeshita Street, (Harajuku). Shibuya-ku, Tokyo
Takeshita Street in Harajuku, Tokyo.
It's been more than a month since my last post but here I am, back after four crazy weeks. It would be hard to explain in short how they have been: the amazing (and weird) stuff I saw in Tokyo, how did it feel to come back to my former house in Leeds for the first time since I left in mid-June... What's interesting from a creative point of view is this month has been a huge energy refill and an extremely enriching experience at many levels. I've been thinking of putting all my Tokyo notes together and rewrite them. There are so many things from those 10 days I'd like to remember that I feel I must do it. I still don't know if it's going to be just for me, to have it recorded for the years to come, or if I'll do it for other people to read... we'll see. In any case if it goes well enough I may post some excerpts.

However, this won't happen soon. I have quite a few things I should finish as quickly as possible, so I must get back to my writing routine and my projects. And I will, no matter how hard Christmas tries to drag me away from them. Probably my relatives are going to give me bad looks for being the first one to leave the family gatherings, but if I don't I won't be able to work properly until next week and this is something I can't afford... and then again, when duty and passion meet there's not much you can do about it, just to embrace it and enjoy the ride.

That's all... talking about my projects, as soon as I sort out a couple of things I'll post some updates on the Old Folks Project and The Castoffs. I explained a few things on the latter on my last post but on the following ones I'll explain everything in more detail. There are some exciting things coming...



Takeshita Street, (Harajuku). Shibuya-ku, Tokyo
Takeshita Street a Harajuku, Tòquio.
Ha passat més d'un mes des de la meva darrera entrada però ja sóc aquí, de tornada després de quatre setmanes boges. Seria difícil explicar resumidament com han estat: les coses increïbles (i estranyes) que vaig veure a Tòquio, com em vaig sentir en tornar a la meva antiga casa a Leeds per primera vegada des que vaig marxar a mitjans de juny... El que interessa des d'un punt de vista creatiu és que aquest més ha estat una gran recàrrega d'energia i una experiència extremadament enriquidora a molts nivells. He estat pensant en revisar i reescriure les meves notes de Tòquip. Hi ha tantes coses d'aquells 10 dies que m'agradaria recordar que crec que ho he de fer. Encara no estic segur de si serà només per mi, per tenir-ho escrit per sempre més, o si ho faré pensant en què també ho llegeixin d'altres... ja ho veurem. En qualsevol cas si va prou bé segurament penjaré alguns fragments.

Malgrat tot, això no passarà aviat. Hi ha unes quantes coses que hauria d'acabar tan ràpid com sigui possible, de manera que he de tornar a la meva rutina d'escriptura i als meus projectes. I ho faré, per molt que el Nadal s'esforci en allunyar-me d'ells. Probablement els meus parents em miraran malament per ser el primer a aixecar-se de la taula durant els àpats familiars, però si no ho faig no podré treballar en condicions al menys fins la setmana que ve i no m'ho puc permetre... i, a més, quan el deure i la passió s'ajunten no hi pots fer gran cosa, només acceptar-ho i gaudir del viatge.

Això és tot... parlant dels meus projectes, tan aviat com arregli un parell de cosetes penjaré actualitzacions sobre l'Old Folks Project i The Castoffs. En el meu últim post ja vaig explicar algunes coses del darrer però durant el següents ho faré en més detall. S'acosten coses emocionants...

No comments:

Post a Comment